تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ساخت لیست ایمیل چگونه انجام می‌شود؟

وقتی تأکید می‌کنیم که در ایمیل مارکتینگ، یک رابطه‌ی دوسویه‌ی مبتنی بر رضایت شکل می‌گیرد، طبیعی است این سوال برای شما پیش بیاید که من چگونه باید ایمیل‌های مخاطبان و مشتریان را جمع کنم؟

من لیستی از هزار، ده‌هزار و بلکه صدها هزار نفر را می‌خواهم که با آن‌ها ارتباط ایمیلی داشته باشم و آن‌ها هم از این ارتباط راضی باشند. چنین کاری ساده به نظر نمی‌رسد.
 زمانی می‌توانیم به سراغ ایمیل مارکتینگ برویم که در گام اول، یک لیست ایمیل در اختیارمان باشد. منظورمان از تهیه‌ی لیست ایمیل این نیست که به سراغ لیست ایمیل های هک شده بروید یا لیست ایمیل های فعال در یک صنف خاص را از کسی بخرید یا به هر روش دیگری، بدون کسب اجازه‌ی صاحبان ایمیل، آدرس ایمیل آن‌ها را گردآوری کنید و بگویید: «الان یک لیست ایمیل فعال دارم و می‌توانم ایمیل مارکتینگ را آغاز کنم!»




برچسب ها : ,,,,,,,,
بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که از اهمیت ویژه‌ای در بازاریابی محتوا برخوردار است.

متخصصان دیجیتال مارکتینگ، هر زمان می‌خواهند استراتژی محتوا را برای یک کسب و کار تدوین کنند، باید به این سوال پاسخ بدهند که می‌خواهند چه جایگاهی برای ایمیل مارکتینگ در نظر بگیرند.



برچسب ها : ,,,,,,
ایمیل مارکتینگ
نخستین ایمیل توسط رِی تاملینسون ارسال شد. برخی این اتفاق را مربوط به سال ۱۹۷۱ و برخی سال ۱۹۷۸ می‌دانند. به هر حال ایمیل، ارتباطات را وارد مرحله مدرن کرد. نخستین ایمیل، حاوی پیغام خاصی نبود؛ شامل تعدادی عدد و حروف که بیشتر شبیه یک رمز عبور بود. اما همین چند کاراکتر نافهموم تاریخ‌ساز شد. این ایمیل از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر ارسال شد. مسیر ارسال آن، از طریق شبکه‌ای پیچیده بود که با اینترنت امروزی تفاوت زیادی داشت. تاملینسون همچنین نماد @ را که در همه آدرس‌های ایمیل استفاده می‌شود برای نخستین بار معرفی و استفاده کرد. سال‌ها بعد، گَری تِرک که مدیر بازاریابی یک شرکت تجهیزات دیجیتال بود، نخستین ایمیل تبلیغاتی را ارسال کرد. او یک ایمیل را به لیستی از آدرس‌های ایمیل ارسال کرد. اینچنین بود که ایمیل مارکتینگ به وجود آمد. در لیست تِرک فقط چند صد ایمیل وجود داشت، اما همین مقدار کافی بود تا لقب «پدر هرز نامه» را به او بدهند. امروزه ایمیل مارکتینگ بسیار پر کاربرد است. البته هنور بخش زیادی از این ایمیل‌ها شبیه هرزنامه به نظر می‌رسند. اما در ثأثیر گذار بودن یک ایمیل با ساختار مناسب، هیچ شکی نیست. ایمیل مارکتینگ، به شما کمک تا با مخاطبانتان در تماس باشید، با افزایش محبوبیت برند، فروشتان را بیشتر کنید. با ایمیل کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید؛ از فروش محصولات گرفته تا انتشار اخبار.
برچسب ها : ,